Ik ben al een tijdje bezig en ik moet zeggen...het is een grote rollercoasterride! Echt toffe omgevingen, super animatie, voice acting...het hele plaatje is gewoon compleet bij deze game.
Iemand al aan deze game begonnen?
Iemand al aan deze game begonnen?