arcadeflipperfreak
Cabinet Dweller
- Joined
- Oct 4, 2011
- Messages
- 130
- Reaction score
- 0
Ik heb hier een Ultra Arcade , met 530 games, maar hij start op, maar ik krijg geen beeld.
De kast is blauw / geel in ziet er keurig uit, maar hij mag gratis afgehaald worden, fotos krijg ik helaas niet geplaats, of stuur een mailtje naar verbruggen@hetnet.nl
Grt Pieter
De kast is blauw / geel in ziet er keurig uit, maar hij mag gratis afgehaald worden, fotos krijg ik helaas niet geplaats, of stuur een mailtje naar verbruggen@hetnet.nl
Grt Pieter