swoon
Credit Feeder
- Joined
- Jun 20, 2011
- Messages
- 39
- Reaction score
- 0
Hey hey,
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier postte...
Ik heb recent een Neo Geo cab gekocht voor naast mijn Naomi.
Er zat geen game in, dus ik heb het cab bij aankoop niet kunnen testen. Ik heb er wel een 4 slot mvs bord bijgekregen (wat waarschijnglijk stuk was) en ik heb een Cyber Lip cart gekocht. Als ik het bord echter aansluit krijg ik slechts een blauw scherm vol met rara characters. Ik vermoed dat het MVS moederbord dus stuk is.
Ik ben echter niet zeker dat de monitor goed is. Ik zie precies enkel blauw... Het beeld is wel niet echt vervormd voor zover ik kan zien.
Ik heb dus 2 vragen
1/ Hoe kan ik het moederbord beginnen testen? Ik heb zelf wel ervaring met electronica/reparaties. Maar enkel met grovere werk. (Lampenversterkers, 1-zijdige prints in oude versterkers etc...) Ik heb geen rework station en ben niet in staat om de IC's op het moederbord te vervangen. (Met hete lucht ed...)
2/ Ik zou ook graag weten of het cabinet werkt. Ik heb echter geen andere Jamma PCB of Neo Geo mobo. Ik woon zelf in Puurs, Belgie. Is er misschien iemand van wie ik eventueel een PCB of MVS bord mag lenen? Moest iemand een PCB of MVS bord te veel hebben liggen (maakt me niet uit welke game) voor een heel zacht prijsje, wil ik gerust ook eentje overkopen. Het gaat me tenslotte enkel om te testen of het cab goed is.
Moest er eventueel iemand een Neo Geo bord te veel hebben wil ik gerust ook wel ruilen voor een volledig Naomi moederbord met Virtua Strikers 2.
Als het cab goed is zou ik er een dedicated neo geo MVS cab van willen maken.
Alvast bedankt voor de tips/suggesties
Groetjes,
Stefan
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier postte...
Ik heb recent een Neo Geo cab gekocht voor naast mijn Naomi.
Er zat geen game in, dus ik heb het cab bij aankoop niet kunnen testen. Ik heb er wel een 4 slot mvs bord bijgekregen (wat waarschijnglijk stuk was) en ik heb een Cyber Lip cart gekocht. Als ik het bord echter aansluit krijg ik slechts een blauw scherm vol met rara characters. Ik vermoed dat het MVS moederbord dus stuk is.
Ik ben echter niet zeker dat de monitor goed is. Ik zie precies enkel blauw... Het beeld is wel niet echt vervormd voor zover ik kan zien.
Ik heb dus 2 vragen
1/ Hoe kan ik het moederbord beginnen testen? Ik heb zelf wel ervaring met electronica/reparaties. Maar enkel met grovere werk. (Lampenversterkers, 1-zijdige prints in oude versterkers etc...) Ik heb geen rework station en ben niet in staat om de IC's op het moederbord te vervangen. (Met hete lucht ed...)
2/ Ik zou ook graag weten of het cabinet werkt. Ik heb echter geen andere Jamma PCB of Neo Geo mobo. Ik woon zelf in Puurs, Belgie. Is er misschien iemand van wie ik eventueel een PCB of MVS bord mag lenen? Moest iemand een PCB of MVS bord te veel hebben liggen (maakt me niet uit welke game) voor een heel zacht prijsje, wil ik gerust ook eentje overkopen. Het gaat me tenslotte enkel om te testen of het cab goed is.
Moest er eventueel iemand een Neo Geo bord te veel hebben wil ik gerust ook wel ruilen voor een volledig Naomi moederbord met Virtua Strikers 2.
Als het cab goed is zou ik er een dedicated neo geo MVS cab van willen maken.
Alvast bedankt voor de tips/suggesties
Groetjes,
Stefan







