What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TR/TK] Time Crisis 4 + Guncon 3 (US NTSC) - PS3

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Absolute nieuwstaat!

pa.97766.6.jpg

Ik heb de boxset sinds een week in huis .. maar ik weet niet. Ik mis het arcade gevoel als ik gewoon op de bank zit thuis.

Ik ben op zoek naar Uncharted: Drakes Fortune voor de PS3 ..

EDIT: voor 75 euro incl. verzenden mag ie weg.
 
Welke kleur is de gun? en wat wil je erbij als ik je Uncharted geef?
 
Schopje!

Ik ben net terug geweest van vakantie dus vandaar mijn late reactie.

Ik heb alles hier nog in perfecte staat liggen.

Psykick, nog interesse? Kijk maar wat je erbij wil geven.. misschien nog iets om te ruilen?
 
Schopje.. 75 euro incl verzenden.

Ik moet er vanaf wegens verhuizing/opruiming...
 
zit daar al een pedaal bij? En hoeveel kost nog een gun los ongeveer? (misschien dat jij de prijs weet?)
 
Nee er zit geen pedaal bij. Je hebt een soort handvat aan de controller waarmee je additionele knoppen hebt om je character te laten bukken/opduiken.

De gun wordt niet los verkocht geloof ik... misschien wel in Japan?
 
dus split screen co op zit er eigenlijk niet in bij deze game?
 
Tja de modus zit uiteraard in de game... maar op dit moment (voor zover ik heb kunnen lezen) bieden ze de pakketten alleen nog maar aan. maar daar komt wel verandering in.
 
No prob dude!

Ik vind em prima voor de collectie maar ben ook naarstig op zoek naar Uncharted :)
 
Jep Psykick,

Heb je nog interesse? PM me anders maar even. Prijs worden we wel eens of anders een ruil
 
Doe is niet zo ongeduldig lid Gameholic!
 
Maak jezelf dan eens nuttig en schrijf wat leuks voor de homepage.
 
Hey Gameholic, stuur me anders ff een PM met je tel of MSN kunnen we het rondmaken. ;)
 
Deal gesloten met Psykick :)

Slotje Ken! Ik zal van de week meteen even een stukkie schrijven voor de website. even een leuk onderwerp bedenken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top