What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Top 20 Most Wanted games in Japan (en de Europese horror)

Hoe lang staat FFXII aan de top in de Japanse Most Wanted-lijst?

Ik verwacht 2mln verkochte exemplaren binnen 4 dagen, ofzo.
 
R-Type":1osq9gqg said:
Congrats! Geen 1 game van de EU lijst boeit me! Misschien fahrenheit, daar hoorde ik wel goede shit over.

Fahrenheit is idd de enige goede in de lijst. Heb de game hier liggen, ben er al heel zoet mee. Wrede game.
 
Ik zal wel hard beflamed worden, maar de enige in de lijst die ik wel leuk vind om samen met iemand te doen is MK: Shoalin Monks. Is best leuk op zijn tijd, alleen geen AAA titel.
 
Ik zal niet degene zijn die je flamed :) . MK Shoalin Monks lijkt mij best een vermakelijke game, ik ben vooral benieuwd of die co op mode een beetje lekker werkt. Persoonlijk ben ik nooit goed geweest met Kung Lao of Lui Kang, Had liever een combo gezien met Sub zero en scorpion :) .

Een titel die ook top is op die elspa lijst is Taito legends. Er staat onder andere newzealand story en operation wolf op, imo twee topper die iedereen gespeeld moet hebben.
 
Haha ok, maar ik zal zelf ook niet toegeven dat ik deze game voor de volle mep ga kopen. Bij een maat van me gespeeld en het was erg vermakelijk in co-op. Ook zitten er van die nostalgische MK locaties in zoals Goro's lair en de enige echt The Pit. Inclusief de mogelijkheid om je vijand er in slaan. MK2 kan je ook nog unlocken. Evenals dat je als Scorpion en Sub-Zero kan spelen door de game uit te spelen. ;)

Oude arcade compilaties van games zijn altijd welkom, mits ze de toppers hebben. Binnenkort Capcom's compilatie met oa Ghouls and Goblins en Final Fight! Vooral voor Final Fight wil ik die compilatie wel.
 
Back
Top