What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Tomofair 6+7 Jan 2018

ZeMMiK

TATE Mode Pilot
Is toch Japan gerelateerd..... :idea: :idea:

Programma van TomoFair Amsterdam is al bijna compleet. Wat is er te doen? Check onderstaande lijst!!!!!!
- 30 speelbare (retro-) consoles, 20 PS4 consoles met de nieuwste games, diverse (Japanse) arcade games en VR.
- TomoTaste, Japanse live cooking en indoor terras.
- Honderden meters kraam met Japanse (anime) merchandise en heel veel meer!
- Workshop buttons tekenen
- Weerwolven van wakkerdam, Yu-Gi-Oh!, Pokémon tcg, cards agiant humanity
- Japanse verhalen verteller
- Lectures: Cosplay introduction / Cosplay maken, kopen, aanpassen? / Cosplay make-up / Grote cosplay projecten
- Cosplay catwalk
- Karaoke / Dance Dance Revolution
- Professionele Cosplay Photobooth
- Japanse loterij (eerste 500 bezoekers)
- Première DJ TomoBeatz!
- Mataki Bring and Buy
- Diverse (card-) gamecompetities (SSB, Mario Kart, Pokémon tcg, Heartstone, Naruto UNS)
Nog geen tickets? Koop ze snel op www.tomotickets.nl/tomofair-amsterdam-2018/ vanaf €4,99

Volledig programma en info: www.TomoFair.nl
Standhouders: www.TomoFair.nl/exhibitors/
Route: Ring A10 – afslag 6 / OV: Amsterdam-Lelylaan
www.tomofair.nl :ugeek: :ugeek:
 
Ik ben dit jaar in Nijmegen geweest met mijn zoon. Zeker leuk. Entree prijs is ook normaal.
We zijn een uurtje of 3 geweest. Was klote weer. Dus snel gegeten en daarna door naar www.gator.nl voor de gezelligheid en zijn winkel weer is te checken.
 
bij het gamehol was het te donker.... maar snel wat kiekjes.... grappig om een keer meegemaakt te hebben. Ze hadden van die japanse poffertjes....nu weet ik hoe ze ongeveer smaken...kan ik het vergelijken als ik een keer zelf die kant weer op ga...

IMG_2737.jpg
IMG_2738.jpg
IMG_2739.jpg
IMG_2741.jpg
IMG_2743.jpg
IMG_2746.jpg
IMG_2747.jpg
IMG_2748.jpg
IMG_2750.jpg
IMG_2753.jpg
IMG_2755.jpg
IMG_2756.jpg
IMG_2757.jpg
IMG_2758.jpg
IMG_2759.jpg
IMG_2760.jpg
IMG_2762.jpg
IMG_2763.jpg
 
Ziet er gezellig uit! Had wel willen gaan maar lukte deze keer niet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Top