What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: xbox360 omgebouwd met 17 games

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Weet eigenlijk niet of het is toegestaan anders lock je het topic maar.

hier nog een overbodige 360 liggen, nieuw model en speelt pal en kopieen af.
Vraag me niet welke chip erin zit want daar heb ik geen kaas van gegeten.

360 ziet er uit als nieuw met hdmi kabel, controller en psu. (geen doos)
Leuk voor in je cab 😉

17 games (niet orgineel)

voor 100,00 mag hij weg (excl. verzendkosten)

img6966n.jpg

img6968.jpg

img6969.jpg


Weet ook niet of je er mee online kunt, volgens de oude eigenaar wel maar zelf nooit geprobeerd.
 
Marc, je zou eigenlijk het dashboard nummer erbij moeten vermelden. Als deze XBOx nog Jtaggable is, is die zo weg (ik heb net vorige week een reserve Jtaggable 360 gekocht, anders had ik hier zeker interesse in gehad, mits ....)
 
:oops: , niet van die lastige termen gebruiken Erik 😉
Dat nummer staat gewoon ergens op je dashboard?
 
Bij systeeminformatie (o.a.) dacht ik.

Kan je hem een dagje vasthouden?
 
dashboard:2.0.8955.0


Check je pm, had hem eigenlijk al verkocht op Marktplaats, helemaal vergeten.
Heb je even een pm gestuurd en hoop dat je die nog leest voordat de koper vandaag langskomt.
 
Ricepuppet":227m0kc9 said:
No jtag
Serie nummer moet onder de 8 zitten.

Klopt inderddad, maar dit is toch nog een mooie deal, 100 eurietjes voor een gemodde 360 met controller en een beginnetje van games.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top