What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK/TR] Shock Troopers 2

AkUmA

Combo Keeper
Joined
Aug 2, 2007
Messages
179
Reaction score
0
Ben al redelijk ver met verzamelen van MVS carts en heb er een paar waar mijn interesse niet naar uit gaat. Heb liever de fighters...

Shock Troopers 2 full kit: Kit ziet er echt heel netjes uit, uiteraard geheel compleet en de serienummers komen overeen!
vraagprijs 75 euro incl.
Let niet op de puinhoop, zit midden in verhuizing:
st2kit.JPG



Te ruil voor MVS games of;
Dreamcast games/items die ik zoek:
Shenmue (USA)
Cannon Spike (JAP/USA)
Star Gladiator 2/Plasma Sword (JAP/USA)
Marvel Vs. Capcom 1/2 (JAP/USA)
Arcade Stick
 
Wat noem je een goed bod voor een consolized mvs bordje? Ik zie vooral op de neo-geo forums mensen regelmatig honderden dollars vragen voor een paar uur soldeerwerk namelijk. Als hier geen video encoder in zit maar puur alleen RGB Scart op gesoldeerd dan heb ik er zelf pakweg 50 euro meer voor over dan een los mvs bord kost.
 
Het is natuurlijk wat de "gek ervoor geeft" en blijkbaar wordt het er ook voor gegeven. (zoals je zelf al concludeerde op het Neo forum.) Als je ze zelf maakt ben je uiteraard goedkoper uit (alhoewel je ook een voeding moet kopen etc) dan dat je er eentje zo kant en klaar koopt. Als ik jou post lees ben je beter af door een 1 slot te kopen en er zelf mee aan het werk te gaan.

Tevens is de CMVS ook al gereserveerd, ben in onderhandeling.
 
Is weer in de verkoop: prijs is 125,- incl. verzending excl. stick.
 
Geef is een foto dude!
 
Ik zal hem vanavond even opzoeken (uit de stapels met verhuisdozen :lol:) om een foto te maken.
 
dope, ben ook wel benieuwed. De prijs is zeker nice. Heb je hem zelf gemod of wat is de deal ?
 
ZiEk":34zgy94j said:
Wil je dit soort taal hier niet uitslaan asjeblieft?

Ik ben niet kaal, heb geen tattoo's en ook geen legerbroek met truckerspet aan...
 
omg, wat is het probleem daarmee ?
wat zijn de regels eigenlijk ?

:/
 
ZiEk":231sxmq2 said:
omg, wat is het probleem daarmee ?
wat zijn de regels eigenlijk ?

:/
Er zijn geen regels, behalve dat de volgende woorden verboden zijn:

Dope, Lauw, Ouwe, of een combinatie van de drie.
 
Ken":3gky7rk6 said:
ZiEk":3gky7rk6 said:
omg, wat is het probleem daarmee ?
wat zijn de regels eigenlijk ?

:/
Er zijn geen regels, behalve dat de volgende woorden verboden zijn:

Dope, Lauw, Ouwe, of een combinatie van de drie.

Haha...cool man! Ik kan me hier wel in vinden 8)
 
vind het maar lame, maar gellukkig kan ik nog omg ffs wtf ftw zeggen.

bling bling.
 
Maar goed even ontopic...waar is de foto dude?
 
Daar heb je door al het offtopic waarschijnlijk overheen gekeken, de CMVS is verkocht. :lol:

Vraagprijs Shock Troopers 2 aangepast nieuw (DC games) wanted lijstje toegevoegd.
 
Back
Top