Da Dude
Nozomi Elite
Cageman said:Da Dude said:Vette aanwinst. Kun je je cards inleggen. en dan graaien naar de game die je wil spelen![]()
Kom je nu mee, met dat idee. Nu heb ik hem al verkocht![]()
hahahahaha, jij had je natuurlijk je zo vaak misselijk gegeten, dat je hem moet wegdoen. Omdat je te dik wordt. :mrgreen: