What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: MVS games / C64 / Atari / overig

sombetzki

Bullet Dodger
Joined
Feb 26, 2010
Messages
1,566
Reaction score
1
Location
Siddeburen, The Netherlands
Heren (en dames),

Ik ben verhuisd en ben daarbij spullen tegen gekomen waar ik geen plek meer voor heb en toch niet meer gebruik.

PSVita schoudertas - € 7,50
foto11_zps796476ff.jpg

2 PSX/PS2 to USB adapters. Werken op PC en PS3 (werken niet met guitar hero guitaren, wel met arcade sticks) - € 15,- voor de set
foto21_zps270291b7.jpg
foto3_zps067e9bbe.jpg

3 MVS games;
foto4_zpsd9cb33d8.jpg

Ghost Pilots - € 32,50 - VERKOCHT!
Alpha Mission II - € 45,-
Top Hunter - € 32,50

Daarnaast heb ik nog een dikke Commodore 64 collectie bestaande uit sowieso;
1 boxed C64
2 x 1541 diskdrive
1 x tapedrive
hele bult games (origineel en copy, op tape en floppy)
lading joysticks etc.
stapel commodore64 tijdschriften

Als hier interesse in is zal ik alles bij elkaar zoeken en foto's maken. Prijs weet ik zo niet eerlijk gezegd, dat zal ook te maken hebben met wat ik allemaal nog heb.

Zelfde geld voor Atari 1040ST.

LMK als hier belang bij is!

Verwacht dat ik aankomende dagen nog wel meer tegen kom tijdens het opruimen.

Groeten,

Anton

SOLD:
Strikers 1945 Hong Kong bootleg
 
Misschien weet ik iemand voor de C64.
Die van hem is defect. en zoekt eigenlijk alleen een C64. De rest heeft hij wel.
Maar als de prijs ernaar is wil hij de set misschien wel overnemen.
 
Cool, laat maar even weten. Zal alles sowieso bij elkaar zoeken, als hier geen belang is gaat het op mp. Ben gerust bereid een losse C64 te verkopen
 
Dan graag een losse Bruine versie. Laat maar weten wat je hebt, en wat je ervoor wil.

p.s. Lekker he, opruimen. Ik blijf ruimen, straks is mijn kamer gewoon leeg
 
Ik heb eventueel wel interesse in die Ghost Pilots als verzending naar Belgie meevalt en als de huidige 'On Hold' niet doorgaat natuurlijk.
 
chrd":2q3w1kax said:
Ik heb eventueel wel interesse in die Ghost Pilots als verzending naar Belgie meevalt en als de huidige 'On Hold' niet doorgaat natuurlijk.

Ze staan niet meer on hold... Dus hij kan van jou worden! :mrgreen:
Verzending zonder track n trace is 9 euro, met track n trace is 13 euro...

Ik pm je wel voor verdere afhandeling ;)
 
Back
Top