What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] DC shmups

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Wegens te grote collectie en daardoor een jaarlijkse opruiming bied ik het volgende aan:

- Chaos Field 40 euro *gereserveerd Ken*
- Radirgy 35 euro
- Border Down 65 euro *gereserveerd*
- Psyvariar 2 40 euro *gereserveerd*
- Trizeal 40 euro *gereserveerd*

Alles is incl spine uiteraard en in mint conditie

Het liefst alles in één koop.
 
Border Down is zonder muziek cd toch?

Wel leuk, kunnen we niet wat ruilen aangezien er toch wat jouw kant nog opgaat ;)
 
hehhe hetgeen mijn kant op komt heb ik netjes voor betaald.

Maar ik kan voor jou altijd een mooi prijsje maken Ken-san ;)
 
Heel goed, als je niets meer wilt vanuit hier dan regelen we het wel als ik terug ben na de 24e dude, hou em maar apart voor me!
 
Doe ik, mits er iemand het hele zooitje wil hebben!

Ik zal nog even nadenken of ik nog iets moet hebben .. dan laat ik je het zsm weten.
 
Hey,

Ik heb een reply gegeven op je topic op Segaforum. Ik meld het hier ook even, voor het geval je daar niet vaak komt ofzo :).

Ik bedoel het niet opdringerig natuurlijk.
 
Heheh ik kom hier vaker dan op het SF :)

Maar ik heb je daar een reply gegeven hehe
 
Chaos Field en Radirgy kunnen met korting weg ;) indien in één koop
 
Ik heb vandaag Border Down met CD gevonden en gekocht.

Chaos Field ben ik wel in geinteresseert mocht je em niet kwijtraken.
 
Oke prima.. dan heb ik iemand anders voor Border Down.

Chaos Field hou ik dan achter voor je mits iemand beide games nog wil hebben. Maar die kans acht ik klein.
 
Back
Top