What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Arcade kast (JAMMA) 25 euro

General Wong

Combo Keeper
Joined
Oct 11, 2005
Messages
237
Reaction score
0
Location
Delft
Ik verkoop mijn arcade kast. Hij heeft een waarschijnlijk klein defect. Volgens mij is het beeldscherm, de aansturing, de jamma connector en de power nog allemaal in prima staat. Zit ergens aan de linkerkant met het moederboard of de kabels, weet niet precies en heb geen zin meer om het uit te zoeken. Heb voor deze kast zo'n 2 á 3 jaar geleden nog zo´n 300 euro neergelegd, dus als je enige technische kennis hebt is dit echt een koopje. Je kunt er natuurlijk ook een MAME kast van maken of whatever. Moet wel weg vóór a.s. woensdag. Op te halen in Delft.

IMG_1775.jpg
IMG_1773.jpg
IMG_1772-1.jpg
IMG_1770.jpg
 
Heee mijn oude kastje! Succes met de verkoop. Altijd veel plezier van gehad.
 
Kan hem wel evt voor de onderdelen gebruiken, dus ik wil hem wel hebben. Zeg maar hoe of wat, ik moet uit Den Haag komen, dus makkie hehe ;)
 
Back
Top