ElPancho
Shmup Veteran
- Joined
- Apr 11, 2008
- Messages
- 1,290
- Reaction score
- 0
Te koop:
2 Nos Aero's uit dit topic viewtopic.php?f=7&t=2563&hilit=aero
Een enkel krasje en dat is het, verder in een hele fijne conditie
- 220 Volt geen stepdown nodig dus.
- originele monitors zonder burn-in, schermen zijn perfect.
- repro coin-bucket-door (vandaar het kleur verschil) iirc had geen van deze cabs dat.
- geen originele sloten.







Prijs: SOLD
2 Nos Aero's uit dit topic viewtopic.php?f=7&t=2563&hilit=aero
Een enkel krasje en dat is het, verder in een hele fijne conditie
- 220 Volt geen stepdown nodig dus.
- originele monitors zonder burn-in, schermen zijn perfect.
- repro coin-bucket-door (vandaar het kleur verschil) iirc had geen van deze cabs dat.
- geen originele sloten.







Prijs: SOLD



