A
Anonymous
Guest
Ik bied hier mijn Nanao 29" monitor aan. Deze komt uit mijn New Astro City, heb deze namelijk vervangen met een Pentranic.
De monitor heeft een klein beetje screenburn, maar dit zie je totaal niet als je speelt.
Voor 250,- euro mag hij weg..
De monitor heeft een klein beetje screenburn, maar dit zie je totaal niet als je speelt.
Voor 250,- euro mag hij weg..