ZeMMiK
TATE Mode Pilot
- Joined
- Sep 18, 2005
- Messages
- 617
- Reaction score
- 0
Sphere":3isysfkw said:Haha, ik heb hem internationaal aageboden maar nog geen geinteresseerden gehad. Geduld is een schone zaak![]()
En misschien moet ik maar gewoon Mahjong gaan spelen haha.
Echt Majong is best geinig hoor...