What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Super Neo Candy 29 & New Astro City at Ken's place

Status
Not open for further replies.

Ken

High Score Hunter
Vandaag de tweede cabinet opgehaald bij forumlid Jeston in Brussel.
Helemaal ready to go voor MVS, Capcom boards met kick harness, de hele mikmak.
DSC_0116.jpg
DSC_0115.jpg
DSC_0110.jpg
DSC_0109.jpg

Niiice! Erg vet Ken, welk spel speel je er btw? En hoe duur als ik vragen mag? Ziet er zeker goed uit dat ding, en die 2 cabs naast elkaar staan erg sick :twisted:

Nou ik ben er erg tevreden mee, er is echt geen vuiltje aan de lucht met dat ding.
Alle stickers zijn nog goed, er zit een gloednieuw panel op, de hardware van binnen is helemaal gecustomized, echt ideaal.

De Naomi GD Rom, nu wel inclusief 3.3 V PSU, wat bij de New Astro City niet nodig was. Gelukkig had ik die PSU vorige keer meegenomen. Kostte een bom duiten, maar ik wist gewoon dat ie nog eens heel erg goed van pas gingen komen, en voila.
Titlescreen
DSC_0135.jpg
Gouki vs Ken
DSC_0129.jpg

Hey Legztec ik heb even een algemene cabinet topic gemaakt, waar iedereen gewoon z'n cabinet in kwijt kan. Ook mensen die geen cabinet hebben maar een paar heftige hebben gezien elders op internet, gooi het erop!!

Status
Not open for further replies.
Back