A
Anonymous
Guest
Het jaar is 1991, en wie heeft er zin om de allernieuwste fighter van Capcom te spelen (zucht.. good old times..)? Hij kost 'maar' (het spel is nog steeds beter dan 80% van alle andere fighters) 800 punten en hij is zover ik heb gespeeld, vrij fantastisch. Jammer van de brakke joypad. Grafisch is het arcade perfect, al plaats ik kanttekeningen bij sommige hit frames (maar het zal de netcode zijn). Je kunt het beeld stretchen zover je wilt, zonder dat de game echt pixelig word. De gameplay is zwaar onvoldoende, maar daar kan de game niets aan doen. De pad is gewoon NIET gemaakt voor fighters. Het lijkt me een kwestie van tijd voordat capcom gaat incashen met een SF joypadje. De DoA hori stick moet overigens uitstekend spelen met deze game, vreemd, want dat is toch een 3d stick?
Ik zou zeggen; beste XBLA release tot nu toe (eerlijk: pac-man is ook heel dik).
Als je me wilt aanranden: Dural NL is de tag. Ik heb bij voorbaat een excuus bij verlies; de joypad ;D
Ik zou zeggen; beste XBLA release tot nu toe (eerlijk: pac-man is ook heel dik).
Als je me wilt aanranden: Dural NL is de tag. Ik heb bij voorbaat een excuus bij verlies; de joypad ;D