A
Anonymous
Guest
Zat er al een paar dagen aan te denken om er een threadje van te maken.
maar na het zien van de laatste post van almighty weet ik het zeker.
deze serie heeft ook hier de nodige fans
bovendien is de serie sterk genoeg voor een eigen thread lijkt me.
dus heb je wat nieuws, vragen, of je nieuwste figure laten zien doe het hier!
ik zelf heb net een trits Dan's besteld uit Amerika waarvan ik er tegen de tijd dat ze er zijn 1 op ebay gooi. maar dat hoor je nog wel.
en even voor almighty "hoe de neuk kom je aan r3? :mrgreen:
maar na het zien van de laatste post van almighty weet ik het zeker.
deze serie heeft ook hier de nodige fans
bovendien is de serie sterk genoeg voor een eigen thread lijkt me.
dus heb je wat nieuws, vragen, of je nieuwste figure laten zien doe het hier!
ik zelf heb net een trits Dan's besteld uit Amerika waarvan ik er tegen de tijd dat ze er zijn 1 op ebay gooi. maar dat hoor je nog wel.
en even voor almighty "hoe de neuk kom je aan r3? :mrgreen:
