What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sony NGP / PS Vita

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Wat shots enzo van games op Sony's nieuwe portable. Eerste indrukken wat mij betreft: touched up prerendered promoshots die natuurlijk weinig representatief zijn.

En gimmicky touch crap :cry: :cry: :cry: :cry:

Uncharted

13067567653nwx.png

1306756767vnle.png

Wipeout
sC2Op.jpg

xLYxz.jpg

Stardust?
F1gRB.jpg

Hiqj5.jpg

Reality fighters (wtf, lame AR game ofzo?
SMPai.jpg

Ik hoop dat ze het waarmaken wat ze roepen.
Ik weet al wat ik wil voor kerst ;-)

Heb er eentje geimporteerd en binnen! Ze zijn wel behoorlijk ge-raped door freezes etc. Hopelijk helpen firmware updates na de laatste 1.51 om het probleem te verhelpen want bij mij is het nog niet verholpen volgens mij. Gisteren is ie een keer vastgelopen en kwam ie niet uit standby. Het PSVita logo blijft dan blauw branden.

Ik heb de mijne intussen ook binnen. Ik vind het een vet apparaat, moet ik zeggen. Ik had er alleen geen memory card bijbesteld, en dan is de functionaliteit wel flink beperkt. Van de drie games die ik heb start er maar één op zonder memory card: Ultimate Marvel vs Capcom 3. Wat een vette game. Zal morgen eens proberen een filmpje te maken :-)

Ik ben er happy mee!

Back