A
Anonymous
Guest
http://www.gamespot.com/news/6249457.ht ... tory;title
Ben benieuwd, we hebben de laatste jaren, of eigenlijk al meer dan 15 jaar, alleen maar teleurstellingen gekend met dat kleine etterbakje.
Lekker 'ouderwets' 2D gamen met een 3D jasje. Ik ga deze game zeker uitproberen.
Ben benieuwd, we hebben de laatste jaren, of eigenlijk al meer dan 15 jaar, alleen maar teleurstellingen gekend met dat kleine etterbakje.
Lekker 'ouderwets' 2D gamen met een 3D jasje. Ik ga deze game zeker uitproberen.