Marcosan30":38epp652 said:Ik bedoelde meer, het beeld aanzetten nadat de monitor is getate
Hoewel ik het eerste ook wel leuk zou vinden, wil ik ratson en het beeldscherm graag heel houden![]()
Sphere":3rtdyjex said:Volgens mij staat er ook 1 op markplaats te koop voor de liefhebber:
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
Wat een geweldig mechanisme. Zal inderdaad een aardig centje gekost hebben om dat te laten maken bij die fransen.Ratson":3pnbz02k said: