What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sega Dreamcast & Mega CD games op Ebay

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Niet dat ik al te nieuwsgierig wil zijn hoor, maar waarom doe je al die (prachtige) shooters weg? Is toch zonde.
 
Tja, Ze liggen al jaren in dozen. Ik deed er gewoon niets meer mee. Vroeger had ik alles uitgestald maar heb die behoefte niet meer. En na de aanschaf van de New Astro City en Egret 3 vindt ik arcade gaming wel iets meer hebben dan al die games op de plank.

Waarschijnlijk over een paar jaar krijg ik er 'weer' spijt van maar ach... Doe er een ander een plezier mee en zie het als 'funding' voor m'n arcade stuff.

Sommige games houd ik wel maar de meeste gaan weg. Heb nog een lange weg te gaan. :) Daarna is de hardware aan de beurt.

Maar weet nog niet of ik alles via Ebay ga aanbieden want die brengen me net iets teveel kosten in rekening.
 
Zeker zonde van al die games man!
8 jaar geleden ook alles verkocht en erg veel spijt van gehad dus daar trap ik niet nog eens in.

Mischien een idee om een ebay shop te openen want dat scheelt volgens mij enorm in plaatsingskosten.
Je kunt ook lekker hier je spul verkopen en dat kost je niks :)
 
Back
Top