What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

scheiding tussen hobby en bizz

Blijft een gevoelig issue in de videogames community, "iets met winst verkopen" en rotte appels houd je altijd. Het belangrijkste is dat je het perfecte scherm hebt gevonden en deze aanbied.

het verhaal is heel herkenbaar voor mij:
Ik heb een kleine business met het cnc frezen van diverse zaken voor andere gitaarbouwers. Ik maak bijvoorbeeld gitaarmallen voor bijna 50 merken/modellen. Voor ieder van die modellen heb ik cad-bestanden gemaakt en sommige is een dag werk en anderen kost me een paar weken om alles helemaal uit te zoeken tot het klopt. En dan krijg ik regelmatig de vraag, via mijn website, of ze de bestanden mogen hebben. Terwijl ik complete sets van de mallen lever voor een paar tientjes, maar nee, ze hebben liever zelf de bestanden en proberen dan iemand met een cnc machine te zoeken. Helaas, dat ga ik natuurlijk niet doen. Ik denk dat ik kan stellen dat ik de grootste keus heb van de hele wereld op dit gebied, maar dat zou niet lang duren als ik alles gewoon weg geef ;)

Dus...niets van aantrekken Jinxz :) !

Back