A
Anonymous
Guest
Aangezien ik niks doe met vga (consoles in m'n cab) wil ik mijn crt + try-sync crt ruilen tegen een orginele nanao crt met chassis.
Mijn crt heeft (bijna) geen burn-in, (bij wit moet je goed zoeken naar insert coin) en wil hem dus ruilen tegen een gelijke andere crt. (minimale burn!)
Cheers M.
(new astro)
Mijn crt heeft (bijna) geen burn-in, (bij wit moet je goed zoeken naar insert coin) en wil hem dus ruilen tegen een gelijke andere crt. (minimale burn!)
Cheers M.
(new astro)