What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RPI2NUC / RPI2JVS by AJE_FR

PascalP

Shmup Veteran
Te koop ivm overbodig, nooit echt zelf de tijd voor gehad maar er zijn kant en klaar images voor de SD kaart te vinden online.

Deze plugged dus direct in je JVS cab.

Vraagprijs €100 excl shipping, maar dan krijg je er wel een gratis Raspberry Pi 2B bij ;)
 
Mocht degene die hem kocht hier op te het forum aktief zijn, dit lezen en hem aan de praat krijgen.
Please, share, want mij is het niet gelukt en daarna nooit meer naar gekeken....tot deze sale post ;)
 
Baki said:
Mocht degene die hem kocht hier op te het forum aktief zijn, dit lezen en hem aan de praat krijgen.
Please, share, want mij is het niet gelukt en daarna nooit meer naar gekeken....tot deze sale post ;)

Hij is onderweg naar Polen, dus verwacht niet dat er veel over gepost zal worden hier ;)
 
Het is toch niet veel anders dan het image op micro sd fikken en games in de folders slepen? Volgens mij hadden wij er geen problemen mee toch Pascal?
 
Sp33dFr34k said:
Het is toch niet veel anders dan het image op micro sd fikken en games in de folders slepen? Volgens mij hadden wij er geen problemen mee toch Pascal?

Klopt ja, heb nog wel ergens dat image, zal niet de meest actuele versie zijn maar stuur de link wel even naar Baki via PM :)
 
Ik heb die file, ik dacht met jou, geshared destijds. Hoe simpel het ook klinkt bij mij werkte het niet...Krijg geen beeld.
Toen nog in irkenlabs zooi geinvesteerd maar ondanks dat nog altijd geen beeld gekregen...Zal vast iets fout en het ligt wss aan het feit dat ik echt 0 verstand van emu heb want ik heb voor de rest gewoon alles origineel.
Zal wel weer eens opnieuw gaan inlezen en proberen binnenkort.
 
Baki said:
Ik heb die file, ik dacht met jou, geshared destijds. Hoe simpel het ook klinkt bij mij werkte het niet...Krijg geen beeld.
Toen nog in irkenlabs zooi geinvesteerd maar ondanks dat nog altijd geen beeld gekregen...Zal vast iets fout en het ligt wss aan het feit dat ik echt 0 verstand van emu heb want ik heb voor de rest gewoon alles origineel.
Zal wel weer eens opnieuw gaan inlezen en proberen binnenkort.

Dat zou zomaar kunnen, weet het echt niet meer precies, is alweer een tijdje geleden ;)
Van wat ik me ervan kan herinneren was het echt een kwestie van het image flashen naar een SD kaart met een tool als Win32DiskImager en dan de kaart in de RPi, vervolgens kon je dacht ik via Samba (file sharing in Windows) vanuit je desktop Roms naar de betreffende mappen slepen op de RPi.
Buttons instellen en klaar, enige 'nadeeltje' van de RPI2NUC is dat deze enkel 31K deed en voor 15K zou je een RPI2JAMMA nodig hebben, maar ze maken gebruik van hetzelfde image dus wellicht is dit ook nog wel te configureren op een of andere manier?
 
Ik heb een NNC met dus 15Khz en 31 Khz aansluiting. Destijds beide geprobeerd maar kreeg constant dat er geen input wat.
Thanks voor de info, ga er binnenkort nog wel eens naar kijken. Begin gewoon vanaf 0 en dan zie wel of het mij nu wel lukt.
 
Back
Top