What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro planet bij Editie NL

Timworth":2lho8ob3 said:
Ja, is dat zo? Ik zie nergens een (officiele) aankondiging op het forum.
Technisch gezien is het antwoord van Anunaki altijd goed.
Maareh, ik heb verder nergens nog een aankondiging gezien, niet hier op 't forum en niet op faceballs.
 
Awesome!!! :mrgreen:

Zure gameking dude.. andere analogie, thuis film kijken of in bioscoop, thuis masturberen of naar de hoeren.. oh, wacht.. ;)
 
Ik heb het wel op fb zien staan dat ze zaterdag open zijn.

En inderdaad wat een wezeloze die van gamekings. Nou vond ik het al discutabel dat hij bij gamekings zit want hij weet echt niks van gamen.
Echt een vreselijk eng irritant mannetje
 
Vandaag twee mensen neer geknald in de Edisonstraat te Zoetermeer....!
Wilde iemand aan je cabs komen Hasan?
 
Ik had een ander topic per ongeluk aangepast, vandaar dat het aankomende event niet te zien was. Nu een eigen topic, dus wie weet tot zaterdag guys!
 
Back
Top