What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Red Fight District 2013 (23-24 maart)

nindo

Arcade Local
Joined
Feb 1, 2007
Messages
53
Reaction score
0
Het grootste fighting game toernooi in NL met streven naar de grootste in Europa te zijn. Na het succes van het eerste RFD event (in 2011) is het dit jaar weer terug na een jaar afwezigheid.

Bekijk de nieuwste trailer om hype te worden :D



Verdere details op http://www.redfightdistrict.com
 
@ Da Dude: Haha ja ik ben er ook. Ik ben ook een mede organisator... niet de reden waarom ik in de trailer zit hoor :p Dit is een player reveal trailer om "grote namen" te laten zien. We hebben enkele spelers uit Korea, Singapore en USA weten binnen te halen :)

@ studentzki: 10 euro entree voor spectators... Je kan dan beide dagen naar binnen. Misschien hebben we wat leuks voor mensen die uitkijken naar Injustice! (nog niet confirmed dus ik kan het nu niet garanderen)

Voor de mensen die liever thuis kijken: er is een livestream :)
 
Back
Top