A
Anonymous
Guest
Yo!
Misschien een leuk idee om een recensie/review/preview gedeelte aan te maken? Ik vind ze altijd lekker om te lezen, dus als ze in een apart forum staan zou het leuk zijn
De eerste review is er ook al, en Ken schrijft ook wel vaak wat.
Just a suggestion, maar mij leek het wel leuk
Greetz, Gungrave
Misschien een leuk idee om een recensie/review/preview gedeelte aan te maken? Ik vind ze altijd lekker om te lezen, dus als ze in een apart forum staan zou het leuk zijn
De eerste review is er ook al, en Ken schrijft ook wel vaak wat.
Just a suggestion, maar mij leek het wel leuk
Greetz, Gungrave