What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

R2's Gameroom

Zeer cool! Met hoeveel man kun je er in theorie tegelijk gamen? (even ervan uitgaande dat je niet tegen de fysieke beperking van de ruimte aanloopt 😉 )
 
Super vette room, denk dat wij wel een beetje dezelfde smaak hebben qua setup hehehe. Even voor de inschatting, hoeveel m2 is deze kamer? En die neon, zijn dat tubes of strips?
 
poekiepoekie":3gb0xl1e said:
Zeer cool! Met hoeveel man kun je er in theorie tegelijk gamen? (even ervan uitgaande dat je niet tegen de fysieke beperking van de ruimte aanloopt 😉 )

Als het zou moeten zou het er wel met 10 man + gegamed kunnen worden qua set-ups, maar qua fysieke beperking gaat dat inderdaad niet lukken.

ruderudie":3gb0xl1e said:
Super vette room, denk dat wij wel een beetje dezelfde smaak hebben qua setup hehehe. Even voor de inschatting, hoeveel m2 is deze kamer? En die neon, zijn dat tubes of strips?
Poeh , ik denk iets van 15 vierkante meter ofzo..
Het licht komt van ledstripjes van de Ikea :D
 
Back
Top