What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PSP Ceramic White & Wining Eleven 9 PSP

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Zou je mij een idee kunnen geven wat ik voor deze twee speeltjes kwijt zou zijn?

Denk dat er nog wel meer mensen interesse hebben trouwens.
 
Witte PSP Value Pack - 250 euro

Winning Eleven 9 PSP - 50 euro

Verzendkosten 25 euro
psp-console-cw-jpn.jpg
 
Zeg Ken, Is de PSP inmiddels goedkoper? Ik las laatst op InsideGamer dat de PSP vanaf 1 November een paar tientjes minder kost.
 
Oh dan zal ik gaan kijken, ik ben nu in Seoul, kom zondag terug in Tokyo dan zal ik het hier laten weten.Dat zou goed nieuws zijn.
 
Fantus":1jeabqrr said:
Zeg Ken, Is de PSP inmiddels goedkoper? Ik las laatst op InsideGamer dat de PSP vanaf 1 November een paar tientjes minder kost.

Bij ons enkel een prijsverhoging voor een nieuw pakket. ;)
 
De GIGA pack komt hier over 2 weken uit dus dat is ook niet slecht, ik zal de boel updaten als ik nog meer informatie heb.
 
Back
Top