What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

print t2 midway

retrocab

Candy Cab Regular
Joined
Jul 26, 2013
Messages
372
Reaction score
0
Location
rijen brabant
help
mijn terminator 2 start niet meer.

gaat naat bootscherm met roms alles oke
dan wil hij starten maar bij hetschermdat midway laat zien,pats reset ofzo

en begint hij weer opnieuw met bootscherm

soms zegt hij c mos u46 fault zou hetdat kunnen zijn??

de voltage gemeten aan de prin met aangesloten stekker 5.1 v en 12.1 v

iemand idee??

gr robert
 
ik heb dit ook gehad met mijn MK2 en dat was uiteindelijk verholpen door het reseaten van mijn rombord

De CMOS kun je in de dipswitchs uit zetten (DS1-2 op de T2), misschien omzeil je het dan? Ben ook neit zo technisch verder

Asure kent die Midway prints vrij goed dacht ik
 
hoi thnx voor de tip
de dips staan al zo en alle losse roms en chips gereseat
nog hetzelfde
zijn er boards compatible???
gr robert
 
Batterij op de print leeg misschien?
Probeer eens op te starten zonder die batterij erin.
 
Er zijn boards compatible, maar dan moet er flink wat getransplanteerd worden:
Code:
          * Narc
          * Trog
          * Strike Force
          * Smash TV
          * High Impact Football *
          * Super High Impact *
          * Terminator 2
          * Mortal Kombat (Y-unit versions)
          * Total Carnage
Bijna allemaal games die je niet wilt slopen. De cmos error voorspelt niet veel goeds.

Batterij is nagenoeg leeg, en dit hele circuit draait met een watchdog.
Boards doen raar met vage batterij.
Als hij leeg is, dan bestaat de kans dat hij gelekt heeft op 't mobo, dus foto's maken en hier posten van het gebied rond de batterij, dan zien we verder.

Mogelijk opgelost met nieuwe batterij. BR2325 is het volgens mij, check je huidige batterij.
 
hoi
bedankt batterij heeft niet gelekt zal er vandaag andere in doen
thnx hou jullie op de hoogte
 
nieuwe batterij erin
maar helpt niet start als hij koud aangaat soms door maar gaat dan weer resetten

board kaput denk
 
Kan zijn dat het board kapot is, maar kan ook zijn dat de voeding geen nette +5V levert. Je kunt alles transplanteren op één v/d donorbordjes zoals boven genoemd, maar je moet dan ook de vierkante ic's overzetten.

Kun je nog wel de service mode in, en daar full factory defaults laden?
Foute NVRAM inhoud zorgt ook voor resets namelijk...
 
hoi thnx voor de tips
batterij heeft nietgelekt en ik heb de factory defaults geladen helpt helaas niet

als ik de machine koud aanzet werkt hij ongeveer een 5 min dan werkt het spel ook en kan ik spelen

daarna gaat hij resetten


gr robert
 
HOI ASURE
bij deze was het ff vergeten
maar heb voor de zekereheid de psu vv voor een happ psu
5 volt 15 amp
geen verschil helaas(de oude heeft te hoog uitgestuurd denk ik)
gr robert

ps ik had m ook op jamma plus gezet alleen voor evt wat meer info
 
Asure":3kign523 said:
Kun je nog wel de service mode in, en daar full factory defaults laden?
Foute NVRAM inhoud zorgt ook voor resets namelijk...

Heb je dit al gedaan? (ik herhaal mezelf... gaap).

Edit: Niet gelezen :)

Ben dan door mijn opties heen. Watchdog reset de cpu, lijkt het. Misschien ram errors, enzovoorts.
 
Back
Top