What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

последние новости видео

Ken was toch wel toch echt de drijvende veer achter heel Nozomi, het is zijn kindje.
Dus dat is best een groot gat imo. Ik wil best helpen als MOD, om er wat meer leven in te blazen want de arcade scene is groter dan deze lang geweest is, maar niet alleen. Want veel meer als een arcade marktplaats is het niet. Vroeger kwam er nog posts over nieuwe games etc.
Misschien boeien die nieuwe games ons niks, maar dan zijn reviews van oudere en wat minder bekende arcade games ook nice reads.

Ben een paar keer in het VG Museum geweest en wat Hasan daar heeft weg gezet verdiend alleen maar heel veel props en respect. Dus er is zeker wel een 'markt' voor een forum als dit.

Hee mannen. Geen paniek hoor. We hebben inderdaad een captcha; zal er weer even een andere variant op zetten.

Het aantal spam accounts is inderdaad absurd. Nozomi bestaat natuurlijk al een tijdje, dus het wordt door allerlei bots goed gevonden zullen we maar zeggen.

Ken en ik hebben gewoon minder tijd dan vroeger, en het wordt ook steeds lastiger om nep accounts van echte te onderscheiden.

Ik vind het jammer dat er door een aantal mensen uit de kern van nozomi nu een beetje moeilijk wordt gedaan over 'weggaan van het forum', maar hou vol mannen. De drijvende kracht achter dit forum is niet alleen Ken. Dat ben ik ook. En psykick ook. En jullie ook.

Oh. Eerdere Russische post verwijderd. Had niet gezien dat er een reactie in stond. Niet bewust, cthulhu.

Niet meteen van alles aannemen over wat een mod wel of niet doet. Iedereen hier weet dat we niet bezig zijn met posts deleten. Dit forum heeft zichzelf altijd gestuurd. Zonder overdreven politie gedrag.

Hoezo moeilijk doen? Vrijwel iedereen zeikt over neo geo.com.
Maar daar hebben ze het probleem opgelost door niet iedereen market privileges te geven. Als je daar niet gewoon post dan kun je ook niet kopen of verkopen.
Dat forum bloeit nog steeds. Maar goed, ik doe blijkbaar moeilijk. Fijn om te weten.
Ik ben en blijf weg hier en zal me zeker niet schuldig voelen als ik dikke winst op maak op iets wat ik hier heb gekocht.
Dan maar gewoon echt een moeilijke klootzak zijn.
De groeten allemaal...

De issues op NG zijn van een hele andere orde als je hier al over issues moet praten. Totaal niet te vergelijken.

Dingen komen en gaan en soms komen ze weer terug dus ik maak me over nozomi totaal geen zorgen. Ook hier zijn fases. Weet nog dat we een actieve frontpage hadden waar ik de banner voor gemaakt heb met wuivend gras.... flash animaties ftw hahaha

Tijden veranderen maar arcade 4 life :-)

Iemand nog shock boxes te koop 😂?

Toch blijven mensen wel dit forum bezoeken. ook al roepen ze doei ;-) verwacht niet dat deze doodbloed, al is het wel erg rustig helaas.
Ik zie veel fora naar Facebook verplaatsen. En dat is ook de reden dat ik facebook nog heb.
Af en toe post ik daar wel wat op mijn nieuwspagina. Maar niet meer zo actief als vroeger. Wel in sommige groepen. Maar daar zit je met liefhebbers, net zoals hier. Daarom dat ik aanhaalde.

Zoveel Russische meuk heb ik niet voorbij zien komen in al die jaren dat ik lid ben. Volgens mij waren we vooral flauwekullen er over in de eerdere post.

Klopt Robin.
Bij deze ook mijn excuses aan arjan voor de uitlatingen van mijn kant.
Ben blij om weer terug te zijn. Lang verhaal kort: het ging niet goed met me. Daar heb ik hard aan gewerkt en dat gaat steeds beter.
Fijn om hier weer te kunnen zijn😁

Ratson said:
Klopt Robin.
Bij deze ook mijn excuses aan arjan voor de uitlatingen van mijn kant.
Ben blij om weer terug te zijn. Lang verhaal kort: het ging niet goed met me. Daar heb ik hard aan gewerkt en dat gaat steeds beter.
Fijn om hier weer te kunnen zijn😁

Hartelijk welkom terug!
Moge het een heel stuk beter met je gaan.

Bedankt, na zeer vriendelijk verzoek weer toegelaten. Was mijn eigen schuld maar blij om terug te zijn😁👍.

Back