What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

POLL: Tapatalk terug, ja of nee?

Geef in deze poll aan of je Tapatalk terug wil hebben als feature voor Nozomi.nl!

  • Ja!

    Votes: 7 58.3%
  • Tapatalk? Wat is dat?

    Votes: 1 8.3%
  • Nee hoor

    Votes: 4 33.3%

  • Total voters
    12

cageman

Administrator
Staff member
In het vorige forum was Tapatalk geinstalleerd. Deze poll is om te checken of het een goed idee is om het ook hier weer te gaan gebruiken.
 
Ik heb TapaTalk speciaal voor Nozomi gekocht, maar ik gebruik meestal wel de browserversie nu. installeren mag zeker. als het geen extra kosten met zich meebrengt zeker
 
Zolang die irritante pre load page er niet bij zit vind ik alles best. Zo irritant.
 
Nou, de tendens in de poll is redelijk helder; ik heb Tapatalk weer toegevoegd aan het forum. We draaien de gratis versie, en ik heb hem hopelijk zo geconfigureerd dat je niet teveel crap over je heen krijgt. De goedkoopste betaalde versie is 10 euro per maand; dat gaan we nog maar even niet doen ;)
 
Back
Top