ElPancho
Shmup Veteran
- Joined
- Apr 11, 2008
- Messages
- 1,290
- Reaction score
- 0
Ik weet het: Chinese crap, niet kopen, maar toch .... moet toch werkend te krijgen zijn .....
Gisteravond (laat) nog even mijn nieuwe Pandora's Box (die gele) aan 2 Aero cabs en 1 NAC gehangen. Steeds met hetzelfde resultaat: strepen op het beeld.
Eerst dacht ik nog dat Windows opstartte met een 31Khz signaal maar het beeld blijft zo.
V-Hold en H-Hold draaien leverde niets op.
Bord reageert wel op de coin switch en op de start button. Ook kan ik aan de verandering in achtergrond muziek horen dat ik in de settings kom.
Heb me al lek gezocht op de interwebs maar kan niets vinden over dit probleem.
Iemand ervaring hiermee/enig idee wat er aan de hand kan zijn.
Gisteravond (laat) nog even mijn nieuwe Pandora's Box (die gele) aan 2 Aero cabs en 1 NAC gehangen. Steeds met hetzelfde resultaat: strepen op het beeld.
Eerst dacht ik nog dat Windows opstartte met een 31Khz signaal maar het beeld blijft zo.
V-Hold en H-Hold draaien leverde niets op.
Bord reageert wel op de coin switch en op de start button. Ook kan ik aan de verandering in achtergrond muziek horen dat ik in de settings kom.
Heb me al lek gezocht op de interwebs maar kan niets vinden over dit probleem.
Iemand ervaring hiermee/enig idee wat er aan de hand kan zijn.