Hoi !
Ik heb twee candy cabs die ik eigenlijk wil verkopen om iets anders te kopen. NU zijn die kasten niet meer zo heel mooi, en de control panel is niet origineel. Wat is wijsheid, zal ik deze kasten verkopen as-is. Of kan ik ze beter helemaal uit elkaar halen, en spuiten. Mijn stiefvader werkt bij een autospuiterij, dus dat is wel voordelig... maar kost mij toch ook weer een hele sloot tijd. En ik vraag me af of de waarde genoeg vermeerderd om het te rechtvaardigen...
Ik heb twee candy cabs die ik eigenlijk wil verkopen om iets anders te kopen. NU zijn die kasten niet meer zo heel mooi, en de control panel is niet origineel. Wat is wijsheid, zal ik deze kasten verkopen as-is. Of kan ik ze beter helemaal uit elkaar halen, en spuiten. Mijn stiefvader werkt bij een autospuiterij, dus dat is wel voordelig... maar kost mij toch ook weer een hele sloot tijd. En ik vraag me af of de waarde genoeg vermeerderd om het te rechtvaardigen...