What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

OK Baby Cab te koop op Ebay (voor de zoekenden)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik vind de prijs echt bizar hoog. Daar koop je heel wat mooiere kasten voor. Het zou mij echt verbazen als hij hem daarvoor verkoopt, dan zou ik die van jou ook meteen op ebay zetten almighty.
 
ruderudie":6c3ep9se said:
Ik vind de prijs echt bizar hoog. Daar koop je heel wat mooiere kasten voor. Het zou mij echt verbazen als hij hem daarvoor verkoopt, dan zou ik die van jou ook meteen op ebay zetten almighty.

prijs is zeker te hoog en het is zeker afwachten.Zit natuurlijk wel een 4 slots mvs bij+4 games.Hij kan dat beter los verkopen en 150 euro zakken, teminste lijkt me vrij redelijk.
De mijne gaat nog niet in de verkoop.Niet voordat ik een andere heb en daar komt bij dat deze me prima bevalt 😉 (geen inbrandingen scherm/nette staat/etc.)
 
d":2jfpob4j said:
Die op Ebay is echt helemaal verkleurd.
Geloof me, daar wordt je niet vrolijk van.

Dacht dat het een gele versie was... :roll:
 
Back
Top