What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi Juke Box: Drop your favourite tunes!

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Zit nu naar Pearl Jam (voorspelbaar...) te luisteren via Spotify en wil wel eens weten wat voor takkeherrie jullie naar luisteren.

Ben benieuwd of ik nog wat leuke nieuwe bands kan ontdekken!

Tip van mijn kant:
Joe Bonamassa (Mart, kom d'r maar in!)
Sick of it All - Nonstop (20 nummers van SOIA opnieuw gespeeld).
 
Ja, Joe Bonamassa. Wat een man !
Die band waar hij ook in speelt (waar ik het van de week over had) heet Black Country Communion.
Dat ga je dan ook wel vet vinden denk ik.

Verder is dat wel een zo'n beetje de meest rustige muziek die ik luister, verder luister ik voornamelijk brute takkeherrie :mrgreen:
 
Het is jammer dat ik niet begrijp hoe de youtube tags hier werken anders had ik wat clips hier gedropt. Zelf ben ik al jaren fan van Benny Benassi. Niet erg bekend in Nederland maar die gozer maakt knijter muziek en knijter clips.



Enjoy! :D
 
Vooral electro-achtige dingen. Denk aan de soundtrack van de film Drive.
Daarnaast Boards of Canada, Com Truise etc.
Maar ook de nodige indie bandjes.
 
Niks beter dan Led Zep IV, Dark side of the moon en Appetite for Destruction op Vinyl.
Oftewel; vooral Classic Rock. 8)
 
Vooral Warroir Soul, Deftones, Stone Sour, Vaak heb ik Dope aan staan, Op het moment Drowning pool ondekt.

Ach van de 60's tot deathmetal. ik kan veel wel waarderen. MAAR R&B, veel soorten trance (zoals je vaak hoort op dance trippin' kanaal) en zeurpieten muziek (jankers en hollands jannes geneuzel) kan ik niet waarderen.
Moet gewoon power hebben :twisted:


ps +1 voor:
Classic Rock.
maar dan eerder Iron Maiden voor mij....


En op het werk:
 
House: hardcore, techno, oldskool, dikke terreur; ik ben er niet vies van.

Hip-hop; Eazy-E, M.O.P., Warren G, Nate Dog, Mystical, Grave Diggaz en nog wat shit. Moet hard zijn en liefst veel beledigende teksten bevatten ;)

Oldies: 60,s, 80s en 90s is van tijd tot tijd ook zeer digestable.

Heavy Metal: Fear Factory, Madball, Altar (oud) trek ik ook goed.

NL'se Jordaanjankers met zwaar aangezet accent daarentegen krijg ik een weener van

Edit: no offense natuurlijk tegen Amsterdammers, zolang ze maar op Nozomi zitten ;)
 
Rock n' roll!
Rolling Stones,Stooges, John spencer blues explosion,Black keys, Black Rebel Motorcycle Club, Triggerfinger
Voornamelijk rock ,maar ook oude soul en jazz kan ik erg waarderen. Ben wel gestopt met het kopen van cd's.Vinyl ziet er toch mooier uit en het klinkt veel warmer :)
 
Back
Top