What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NOZOMI GAME CENTER

Zou ook weer graag komen morgen maar gaat helaasch niet lukken. Volgende week wrslk wel, dan vrijdag vrij!!

Have fun iedereeen morgen!!
 
Ik ben een hele tijd niet actief geweest op dit forum.
Het is een geweldige verassing om te zien wat jullie geflikt hebben!

Fokking Vet!
 
Volgende week zaterdag 9 maart is het NGC weer geopend, dus je kunt altijd een keer komen kijken.
Welcome back!
 
Ken":2j6obq2e said:
Volgende week zaterdag 9 maart is het NGC weer geopend, dus je kunt altijd een keer komen kijken.
Welcome back!


Ik snap dat jullie graag maar......
Over 2 weken is het 9 maart. ........ 8)
 
Misschien een domme vraag maar, hoe meld ik me aan? en wat is het adres? zie namelijk hier niets van in het forum staan. Ziet er heel tof uit! Grs
 
Zo is het, dit soort events is the way to go
 
Da Dude":2pnd0bzl said:
Locatie is wat ver, maar HOE VET IS DIT. Geweldig initiatief.
Ik kom zeker een keer kijken.

ver is het zeker,ik moet zaterdag ook weer een mooie reis maken
vanaf Terschelling naar Zoetermeer zijn heel wat uren reizen
maar ik kan je vertellen....het is zeker de moeite waard
 
hotshot123":10jbqjjp said:
Da Dude":10jbqjjp said:
Locatie is wat ver, maar HOE VET IS DIT. Geweldig initiatief.
Ik kom zeker een keer kijken.

ver is het zeker,ik moet zaterdag ook weer een mooie reis maken
vanaf Terschelling naar Zoetermeer zijn heel wat uren reizen
maar ik kan je vertellen....het is zeker de moeite waard


Hoe oud is die post wel niet. :?: :?: :?:

Is maar een uur rijden. Maar te ver als je maar een uurtje kan blijven. toen het nog op de vrijdagavond was.
 
Back
Top