What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nintendo tevreden over Europese lancering

RoOd

Shmup Veteran
325.000 Wii's verkocht in twee dagen


lijkt me dat je dan wel blij bent ja. Wie heeft er 1 hier eigenlijk?

van de week weer salaris dus misschien toch maar even gaan shoppen :)
 
Ze mogen ook best tevreden zijn. Grote groep mensen aangetrokken die normaal geen console zouden kopen willen dit ding toch hebben. Heb je het toch slim aangepakt.

Ik wacht er nog even mee. Khad Gamecube met zelda gekocht, 1 van me grootste miskopen. Geen zin in de herhaling. Kan hem ironisch genoeg nog altijd voor de gamecube kopen. :lol:
 
Goede zaken voor Nintendo dus

Ik heb sinds vorige week mijn 360 niet meer aan gehad ;)
 
Ik heb er 1 maar nog niet al teveel mee gedaan. Wii sport is leuk en Zelda wil ik super graag geen spelen...echter niet voordat mijn component kabel binnen is. But thx to Ken is dat waarschijnlijk morgen al!
 
Ja laten we het hopen, is dinsdag op de bus gegaan dus zou vandaag of zaterdag moeten komen uiterlijk.

Net een column geschreven over de launch perikelen in Nederland en Japan, ik zal em op de main site zetten.
 
kheb er ook een kunnen bemachtigen zonder pre order. Verder nu dik zelda aan het spelen en wat shit gehaald voor de virtual console. (Kheb geen retro consoles hier staan :()
 
Heb em al binnen Ken! Fast service from Japan ;)
Morgen ga ik helemaal los met Zelda hehe.
 
Baki":3fhhtxni said:
Heb em al binnen Ken! Fast service from Japan ;)
Morgen ga ik helemaal los met Zelda hehe.
En terecht. EMS will never let you down.
 
Back
Top