Ken":wn4kmzje said:Ik erger me aan de reacties van mensen op forums en bij nieuwsberichten. Ik heb Itagaki leren kennen als een sociaal mens die altijd klaar staat voor fans en in interviews alleen geirriteerd reageert als er domme vragen worden gesteld. Is er een keer een Japanse developer met een beetje persoonlijkheid, wordt ie afgezeken terwijl ie meestal gewoon gelijk heeft.
Ken":1m2kowup said:Wat zou jij doen dan?
Ken":2clwcyuk said:Vandaag Ninja Gaiden II binnen gekregen en een half uurtje gespeeld.
Ik weet niet precies wat ik moet zeggen, ik heb eigenlijk nog nooit zoiets gezien. Zo bruut, zo snel, zo hard, zo bloederig, zo goed getweaked, zo goed vormgegeven en gepresenteerd...
Als je na een half uur al zegt: deze game is beter dan DMC4 dan zegt dat wel iets denk ik.
Game of the year materiaal, zonder enige twijfel een must buy voor iedere zichzelf respecterende member op dit forum.
Nieuws: Ninja Gaiden II patch zorgt voor problemen
Door Joni Philips op 09-08-2008 om 14:57 Bron: IGN
Twee weken geleden lanceerde Microsoft een Mission Pack voor Ninja Gaiden II. Ze moesten het echter snel offline halen want de DLC zorgde voor grote problemen.
Enkele dagen later lanceerde Microsoft de DLC opnieuw, samen met een patch om de problemen op te lossen. Nu veroorzaakt de patch zelf blijkbaar problemen. Door de patch loopt de game vast tijdens filmpjes en wordt hij onspeelbaar. Microsoft raadt iedereen aan om de patch te wissen door de cache te legen en geen verbinding te maken met Xbox Live tijdens het spelen van Ninja Gaiden II. Ondertussen zoekt Microsoft samen met Tecmo en Team Ninja naar een oplossing.
Ik altijd maar denken dat alles aan de hardware lag maar software matig schiet het momenteel ook tekort bij de uitgevers!