What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe oldschool games

Wild Guns Reloaded! Die game lijkt me zo tof! Echt balen dat die exclusief voor de PS4 is... :'(
 
Wombat":zswdaqbm said:
Wild Guns Reloaded! Die game lijkt me zo tof! Echt balen dat die exclusief voor de PS4 is... :'(

Koop je die toch? Je hebt nu ruimte zat met al die games verkocht ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ik sluit mij aan bij Broforce (of Expendabros, is volgens mij gratis), geniaal spel, super over the top, dikke vette pixels helemaal geweldig.

Daarnaast vind ik Luftrausers ook een leuk "klein" spelletje met een f-ing vette feel. Geweldig simpel tot vet moeilijk. Echt een skill game maar je moet ook wel wat geluk hebben.



Revenge of the titans, heerlijk spel! Misschien geen oldschool game maar wel vet.



Risk of Rain, leuk maar ik vind deze vet moeilijk.



Hotline Miami, vaag, vet vaag spel. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden maar kan het wel waarderen. Erg bruut spel, harde actie.



Super puzzle platformer deluxe, volgens mij kan deze zo in een arcade kast en je zou niet weten dat dit een pc game is.



Super crate box, dito.



Super house of dead ninjas, ook erg grappig spel.



Enjoy!
 
Risk of Rain en luftrausers heb ik ook. Geweldig.

Risk of Rain toen en 4pack van gehaald om met vrienden te spelen. Nodig me maar uit via Steam. Ik doe wel mee!!!!
 
Slain: Back from Hell

YxMXKdg6qK6T60_t7xt1tlSbIXf1EM5Nud8J565_lshiNIAWvwDEhjEkq8hEH1iKwiMOqnUSrLiaBukxA1G4VUtqjknhde7NxRuSBOxomzeYvAEcz36m-x4YaGF1-ELA9KUwDHplAAB6w0BpgRV7P3k70O6HvMwIOFeUX68=s0-d-e1-ft




Deze lijkt mij nog wel wat. Staat in mijn verlanglijstje.
 
Degene die dat artwork geeft gedaan voor die double dragon handheld moeten ze tegen een muur zetten ;) :mrgreen:
 
Cageman":1tupdwt8 said:
Degene die dat artwork geeft gedaan voor die double dragon handheld moeten ze tegen een muur zetten ;) :mrgreen:


Hoezo, Die handheld game speelt als de looks van de artwork.....gewoon K#t!!! :vomit: :mrgreen:
 
Is bijna de art van de NES versie, en die game vond ik toch wel goed eigenlijk.

55284-Double_Dragon_(USA)-1.jpg

Al is de Japanse art natuurlijk een klein niveautje hoger :P

ddfambox.gif
 
Back
Top