A
Anonymous
Guest
Dag allemaal,
Ziehier mijn nieuwe aanwinst. Een vette Egret 3 + Sega bankje. Deze staat thuis op m'n werkruimte. De Astro staat in de woonkamer en was direct al door de rest van het gezin in beslag genomen. Nu heb ik dus weer wat voor mezelf.
Heb even voor het testen m'n PGM board erin gehangen en moet zeggen dat 15khz best wel te pruimen is op een E3. Moet alles nog beter indelen (en opruimen) maar hier is ie alvast. Zoals je ziet is er best wel veel pcb ruimte vergeleken met de Astro.
Ziehier mijn nieuwe aanwinst. Een vette Egret 3 + Sega bankje. Deze staat thuis op m'n werkruimte. De Astro staat in de woonkamer en was direct al door de rest van het gezin in beslag genomen. Nu heb ik dus weer wat voor mezelf.
Heb even voor het testen m'n PGM board erin gehangen en moet zeggen dat 15khz best wel te pruimen is op een E3. Moet alles nog beter indelen (en opruimen) maar hier is ie alvast. Zoals je ziet is er best wel veel pcb ruimte vergeleken met de Astro.