cthulhu":26l9l46i said:Kinghts of Sidonia was inderdaad ook geweldig...echt van zitten genieten. Er staan er ook twee (OVA's ofzo) over een heksenschool, waren beide ook zeer amusant.
Da Dude":26l9l46i said:Deathnote, ben ik wel blij mee.
Ik zou het ook wel fijn vinden als ze oude series als Buffy en Startrek zouden aanbieden