What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

neo Shockbox inkoopactie

ruderudie

Bullet Dodger
Ik heb contact gehad met Rood die net als ik shockboxes voor zijn neo MVS's nodig heeft. Probleem is dat deze krengen groot zijn en dus duur om te verzenden. Hierbij een oproep aan iedereen die shockboxes nodig heeft, post het hier even. De bedoeling is dus een grote inkoopactie om de verzendkosten te drukken.

Het is ook makkelijk als we wat sites vergelijken. Het mooiste zou zijn om natuurlijk ook direct de inserts er bij te bestellen, al kun je die natuurlijk later over laten komen. Zover ik weet is Big Bear van het Neo forum de grote Shockbox man, maar wie goede sites/leveranciers weet, post de link.
 
Ik denk dat we uiteindelijk wel bij de Neo store uitkomen. Geen idee of BigBear ze nog heeft liggen maar als dat zo is zal hij vast goedkoper zijn dan de neo store :)

Wat betreft de inserts; deze print ik altijd zelf, heb de beschikking over een printstraat dus kan voor weinig kosten deze dingen printen. Afhankelijk van de hoeveelheden kan ik misschien hier in voorzien voor de rest. Maar dit is afhankelijk van een aantal zaken. Zal eens kijken hoeveel ik er kan regelen.
 
Ik geloof dat het forum op het moment dood is, dus maar even wachten tot iedereen terug is van het strand hehe..
 
Back
Top