michelze
Cabinet Dweller
Heb hier nog een moederbord liggen welke defect is.
NEO-MVH SLOT1
Heb hem aangesloten gehad en de sync van de video met ground verdraaid.
Defect dus. Zit spel 3 count bout in (ken ik niet)
Liefhebbers hiervoor ? (voor onderdelen). Deze gaat gratis de deur uit.
NEO-MVH SLOT1
Heb hem aangesloten gehad en de sync van de video met ground verdraaid.
Defect dus. Zit spel 3 count bout in (ken ik niet)
Liefhebbers hiervoor ? (voor onderdelen). Deze gaat gratis de deur uit.