What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Naomi Universal Mame project

Update 23/01/2013:
------------------------
Afgelopen weekend heb ik pcb's geswapped met monitor die burn-in had maar goede chassis. Heb een top monitor nu.
Ook heb ik gaten bijgemaakt (hopelijk mm perfect, maar wssl beetje off) in het control panel voor 6 buttons per player.
Foto's:
DSCF4951.jpg

Deze week zouden de buttons moeten toekomen en een hoop andere kabeltjes & connectoren om de leds te installeren. Ik zal mss het controle paneel gewoon bewerken zodat het een brushed metal look heeft en een plexi of lexan overlay voor maken. Buiten de new net city overlays die niet meer te krijgen zijn heb ik niet echt iets gevonden die goed zou staan, dus dan lijkt dat me het beste alternatief

Tijdje geleden, maar eindelijk weer wat tijd gehad.

Het controle paneel is metallic silver gespoten en is nu van een dunne plexi overlay voorzien.
Er zitten nieuwe seimitsu buttons in met transparante rims en zwarte plungers. In deze heb ik rgb leds geïnstalleerd en aangesloten op een pacled64, dit is het resultaat:

DSCF4974.JPG

De computer is ook vervangen door een recenter exemplaar (van een pentium 4 512mb ram, naar een core2duo 4gb ram) omdat hyperspin toch wat lomper is dan ik had gehoopt.

Ik ben niet zo'n liefhebber van al die kerstboomverlichting in cabs, maar in dit geval is het heel netjes gedaan !
Strak hoor :)

Back