What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

waiwainl":xpqlxsul said:
Fijn toch, met wat omwegen Kun je weer lekker spelen.


Ja precies , fijn dat er fora zoals deze zijn waar nog echte liefhebbers zitten die elkaar willen helpen . jammer dat handelaren en so called reparateurs hier bijna altijd misbruik van willen maken. :vomit:
 
Ik sluit mij aan bij Evildoberman. Door de jaren heen heeft Peter de kunst ontwikkeld om absurde bedragen te rekenen voor board repairs en anderssoortige repairs. Vraagt stevast veel te veel voor onderdelen en maakt misleidende deals, waarbij hij rommel als waardevolle parts verkoopt. Ook hier stonden alle parts als grofvuil onder een afdak achter het huis.
De echte pro's zoals Grantspain en Ken Westerfield zijn kundige technicians die hele normale bedragen rekenen voor hun repairs en binnen fatsoenlijke tijd klaar zijn met een repair. Peter doet er een hele dag over om iets te repareren en rekent dan al zijn uren netjes door. Je betaalt dus eigenlijk voor zijn onkunde, want het werk waar hij €450,- voor rekent vraagt een echte pro max. €100,- voor.
Jammer dat je zo te werk gaat Peter, voor de rest ben je een aardige kerel, maar verre van een professional, want zo ga je niet met klanten om en ook niet met spullen.
 
Psykick":4wdq7bce said:
Ik sluit mij aan bij Evildoberman. Door de jaren heen heeft Peter de kunst ontwikkeld om absurde bedragen te rekenen voor board repairs en anderssoortige repairs. Vraagt stevast veel te veel voor onderdelen en maakt misleidende deals, waarbij hij rommel als waardevolle parts verkoopt. Ook hier stonden alle parts als grofvuil onder een afdak achter het huis.
De echte pro's zoals Grantspain en Ken Westerfield zijn kundige technicians die hele normale bedragen rekenen voor hun repairs en binnen fatsoenlijke tijd klaar zijn met een repair. Peter doet er een hele dag over om iets te repareren en rekent dan al zijn uren netjes door. Je betaalt dus eigenlijk voor zijn onkunde, want het werk waar hij €450,- voor rekent vraagt een echte pro max. €100,- voor.
Jammer dat je zo te werk gaat Peter, voor de rest ben je een aardige kerel, maar verre van een professional, want zo ga je niet met klanten om en ook niet met spullen.



Amen brother Amen 👏 👏 👏 👏 👏 👏
 
Back
Top