evildoberman
Arcade Local
waiwainl":xpqlxsul said:Fijn toch, met wat omwegen Kun je weer lekker spelen.
Ja precies , fijn dat er fora zoals deze zijn waar nog echte liefhebbers zitten die elkaar willen helpen . jammer dat handelaren en so called reparateurs hier bijna altijd misbruik van willen maken. :vomit: