What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Namco crazy taxi

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
In de categorie onzinnige opmerkingen: Van die verkoper heb ik mijn Afterburner Climax gekocht. Wel een aardige vent, heel behulpzaam. Hij staat vaak met cabs op marktplaats, valt me op. Wel vaak onder verschillende gebruikersnamen.

Dat klopt Arjan, aardige kerel. Pieter Verbruggen heet ie en voor de rest wel ok, maar van huis uit een flipper verzamelaar en heeft niet zo veel kaas gegeten van cabs. Dit is wel cker rijp voor de gallery of shit!! Dat heb ik hem ook laten weten, maar ja er is altijd wel een gek voor te vinden hehe...

Psykick":oewvv1k8 said:
Pieter Verbruggen heet ie ... Dit is wel cker rijp voor de gallery of shit!!

Pieter, dat was het idd!

Het ding lijkt me niet origineel.. het CP lijkt zo van een Naomi Crazy Taxi af te komen.. Het is in ieder geval niet mijn smaak ;-)

Ik herken de hal met dat jaren 70 glas en plavuizen. Dat is inderdaad Pieter, van hem heb ik vorig jaar een gewone Naomi Uni upright gekocht. Is inderdaad wel een aardige vent en helemaal into flippers.

die Carzy Taxi is trouwens wel een spuuglelijke kast.

hehe, ik heb ooit een flintstones flipper bij hem gekocht.. opgehaald en een jaar of 2 in bezit gehad.. maar nu ben ik overgestapt op japanse games en heb dus GEEN flipperkasten meer ;) en ik zie em nog weleens bij de flipperclub.

pooyan":3g16b2lw said:
Ik herken de hal met dat jaren 70 glas en plavuizen. Dat is inderdaad Pieter, van hem heb ik vorig jaar een gewone Naomi Uni upright gekocht. Is inderdaad wel een aardige vent en helemaal into flippers.
Ik was er ook vorig jaar. Welke Uni heb je? Waar Virtua Tennis in draaide? Ik vond ze er wel goed uitzien. Hij had er toen ook eentje staan met de cardreaders erop (volgens mij zat daar een Lindbergh in met VT3)

Back