What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

My first candy cab: Egret2

Gyruss

Cabinet Dweller
Two years since visiting Japan i finally got myself a candy cab. It's a Taito Egret2 with a tri sync monitor that was owned by Ckong (thanks mate) and the cab is in excellent condition. I'm very happy with the machine, it's the perfect way for me to experience newer (Jamma) games and Mame. Also a big plus is that i can connect a dreamcast to it. Erik was so nice to lend me ESP. Ra. De. I love the music, gameplay and spectacular effects! Here are some photo's (some made by Erik) of the cabinet:

P1000320.jpg

IMAG5555.jpg

P1000321.jpg

IMAG5563.jpg
 
Mooie cab man, Gefeliciteerd! Geen slecht begin. Esprade is ook één van mijn favorieten, Super mooie game. Veel plezier.
 
Gaaf hoor. Esprade is ook een van mijn favoriete cave games (zoniet mijn favoriete). Helaas speel ik hem op emulator, maarja... Beter dan niks ;) Have fun!
 
Kleine update: Esprade is weer in het bezit van Erik en ditmaal heeft hij me Ibara meegegeven om te proberen. Wederom een geweldige game! Ik vind hem wat betreft graphics/stijl & muziek nog mooier dan Esprade, alleen is hij inderdaad erg moeilijk.

Tevens is de egret nu ook uitgerust met een marque. 8)

IMAG5678-1.jpg
 
Great cab ,have fun with it .I search one New for myself. :lol:
Your first Cab and direcktly one off the best Japan Cabs.
 
Back
Top