What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Music games

wibraman

Combo Keeper
Reaction score
0
Hey Ken,

zelf houd ik wel van games zoals Donkey Konga, Taiko Drum Master of Guitar Hero, maar nu zijn er in Japan ook een boel dingen uitgebracht die in Europa of Amerika nooit het levenslicht hebben gezien.

Nu is mijn vraag of je nog aanraders hebt (ik hoorde dat Beatmania, Drummania en Guitarfreaks aanraders waren) en hoeveel deze eventueel moeten gaan kosten.

Bij voorbaat dank 😉

Geen idee ik hou me totaal niet bezig met die dingen.

Je kent wel die guitarfreaks en beatmania dingen,hele drumstellen staan er in de winkel maar hoe of wat dat precies zit moet ik je het antwoord schuldig over blijven.

Iemand die Ken en mij kan ondersteunen over bijvoorbeeld info van guitarfreaks of drummania?

Overigens wel bedankt voor je snelle reactie Ken 😉

Oh, oeh, gezien je over 2 weken weggaat. Heb je echt niet ergens een drumstelletje gezien (Drummania)

drummania_set.jpg

en/of Guitar Freaks?

guitar.gif

Voorkeur gaat uit naar Drummania :roll:

Dat worden pittige verzendkosten, maak je borst maar nat

Ik weet die blauwe tafel wel ergens te staan, maar het spijt me heel erg beste wibraman ik heb er geen echt geen zin in om mee over straat/trein (omdat op weekenden postkantoor dicht is en ik alleen in weekenden naar Akihabara kan) te slepen.

Jammer, dan gaat het helaas over voor mij. Maar ik moet er nog wel even bijzeggen dat hij groter oogt dan dat hij werkelijk is.

drum.jpg

Maar heb je wel een prijsindicatie voor hoeveel hij daar ongeveer in de winkels ligt, want dan weet ik wel wat het ongeveer waard is.

Back